torstai 23. helmikuuta 2012

Tavallinen Prinsessa




Otsikko kertoo ,että oltiin katsomassa ,sen nimistä näytelmää ,eilen.
Karinan ,Sennin ja Maisan kanssa.
Oli hyvä,mutta ihmettelen ,kun prinssiä esittävä Saaka ,ei puhunut mulle mitään :( Saaka on Veeran kaveri ,Sanna-Kaisa.
Minä kommentoin esitystä ,koko ajan ,äänekkäästi ja äitiä nauratti.
Tänään pääsin äidin kanssa, kynsimään. Äiti sanoi, että ole sitten kiltisti,johon minä,että: joo en puhu mitään.
Siellä oli Keke niminen kissa,mutta se ei oikein tykännyt minusta.Ei ole kuulemma tottunut lapsiin ja on jo vanhakin.
Mutta talon setä oli mukava.Teki minun kanssa pelipalloa ( palapeliä ) ja katsottiin vähän kirjaakin.
Saan kuulemma mennä sinne toistekin ja äiti sanoi ,että otetaan pussillinen pelipalloja mukaan.
Mitähän talon setä ,siihen sanoo :D
Tiistaina kun äiti oli kynsimässä ,niin olin Kepa mumman työnä. Ja aina kun menen sinne ,niin mun tulee nälkä ??
Siitä muistan mainita mummalle ja saan sitten suklaata ,kaakaota ja jäätelöä,niin eipä ole nälkä enää.Äiti on kyllä sitä mieltä ,että keksin aina nälkäni,niin saan hyväskää. Ja pyh! Sanon minä....
Tänään menin yksin nukkumaan,kun äiti halusi katsoa jonku ohjelma.Itkin vähän ,mutta sitten juttelin vähän Elke nukelle ja nukahdin reippaasti.
Yhtä reippaasti,kuin äiti, joka osasi pissiä pönttöön.Sanoinkin sormi ojossa äidille : Muista sitte ,että aina pissaat omaan pönttöön!!














1 kommentti:

  1. Hyvä Felicia, kun meet yksin nukkumaan! Pitää mennä joka ilta :)

    Ja pottaanki voi pissata samalla lailla ku äiti pönttöön :)

    toivottavasti kynsipaikan kissa ei näyttänyt kuvassa olevalta :D

    VastaaPoista